مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 18:392019-11-02سياسي

500 رقبه استان اردبیل فاقد درآمد هستند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: از رقبه های موجود در استان اردبیل 500 موقوفه فاقد درآمد بوده و نیازمند احیا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی ستوده عصر شنبه در نشست با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه احیاگری موقوفات جزو وظایف مهم اوقاف است، افزود: از رقبه های استان 500 موقوفه فاقد درآمد بوده و به دنبال احیاگری چنین بخش هایی هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر استان اردبیل از چهار هزار و 870 رقبه برخوردار بوده که در نظر داریم این تعداد را در مدت زمان کوتاهی به پنج هزار و 200 مورد افزایش دهیم.

به گفته ستوده استان اردبیل به دلیل تعداد کم رقبات جزو استان های درجه سه کشور بوده که امیدواریم با افزایش تعداد وقفیات به درجه دو ارتقا یابیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: اداره اوقاف اجرای امینانه نیت واقفین را در صدر اقدامات خود قرار داده و هیچ نوع جابه جایی و تغییر در نیات واقفین نخواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه ادارات و سازمان های مردم نهاد باید از ظرفیت اوقاف استفاده کنند، افزود: با دعوت پارک و علم و فناوری و مراکز دانش بنیان به دنبال معرفی این ظرفیت ها هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل یادآور شد: در شهرستان خلخال مؤسسه ای تحت عنوان مهرآفرین که از 76 معلول نگهداری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 رقبه استان اردبیل فاقد درآمد هستند

500 رقبه استان اردبیل فاقد درآمد هستند