مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 14:392019-11-02سياسي

مسیر و سخنرانان راهپیمایی 13 آبان در استان بوشهر اعلام شد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، مسیر و سخنرانان راهپیمایی 13 آبان در استان بوشهر را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام یوسف جمالی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 13 آبان روز مهمی در کشور ما است و حاوی سه اتفاق تاریخی شامل تبعید حضرت امام در سال 1343، شهادت دانش آموزان در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران و خصوصا دانشجویان و دانش آموزان هر ساله در 13 آبان حماسه عظیمی را رقم می زنند، اضافه کرد: امسال نیز این مراسم همزمان با سراسر کشور در همه شهرهای استان بوشهر برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با دعوت از همه مردم برای حضور در مراسم راهپیمایی 13 آبان در استان بیان کرد: شعار امسال 13 آبان مقاومت اسلامی، استکبارستیزی، سرآغاز افول آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان در 40 شهر و برخی از روستاهای استان بوشهر ادامه داد: در شهر بوشهر این مراسم از میدان قدس تا میدان شهید رییسعلی برگزار می شود و سخنران آن مهدی چمران خواهد بود.

جمالی با اشاره به اینکه مراسم راهپیمایی 13 آبان امسال نسبت به دیگر سال ها متفاوت است خاطرنشان کرد: با توجه به جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران، می طلبد مردم با شکوه تر از سال های گذشته د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر و سخنرانان راهپیمایی 13 آبان در استان بوشهر اعلام شد

مسیر و سخنرانان راهپیمایی 13 آبان در استان بوشهر اعلام شد