مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 13:562019-11-02اقتصادي

پرداخت 13 هزار میلیارد تومان تسهیلات تا پایان سال


مدیرعامل بانک توسعه تعاون از هدف گذاری پرداخت 13 هزار میلیارد تومان تسهیلات تا پایان سال خبر داد و خالص تسهیلات پرداختی بانک در سال گذشته را 9500 میلیارد تومان اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الله مهدیان در مراسم امضای قرارداد عاملیت بانک توسعه تعاون و شرکت مهندسی آب و فاضلاب اظهارکرد: طی هفت ماهه اخیر 7000 میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک پرداخت شده و انتظار داریم در ماه های پایانی سال این تسهیلات دهی شتاب بیشتری بگیرد و به رقم 13 هزار میلیارد تومانی که پیش بینی کرده ایم، دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: ما همواره از حمایت صندوق توسعه ملی بهره مند بودیم و همکاری ما در طرح اشتغال روستایی، اشتغال فراگیر و طرح رونق تولید و تبصره 18 قانون بودجه باعث شد پروژه هایی را با همکاری سازمان آب و فاضلاب کشورپیش ببریم.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون مجموع تسهیلات پرداختی در این قرارداد را 1950 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: 950 میلیارد تومان از این تسهیلات توسط بانک و مابقی از محل منابع صندوق توسعه ملی اختصاص می یابد و با نرخ سود 10 تا 16 درصد با توجه به نقاط مختلف کشور توسط 150 شعبه بانک پرداخت خواهد شد.

مهدیان گفت: بانک توسعه تعاون به عنوان بانک دولتی و توسعه ای نگاه انتفاعی و سودآوری به طرح ها نداشته و آمادگی دارد که رسالت خود را در حمایت ازطرحهای ملی با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 13 هزار میلیارد تومان تسهیلات تا پایان سال

پرداخت 13 هزار میلیارد تومان تسهیلات تا پایان سال