مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 13:402019-11-02اقتصادي

رفع محدودیت کشت طلای سرخ دربرخی مناطق مازندران


مدیر باغبانی جهاد کشاورزی مازندران : کشت زعفران در ارتفاعات شرقی استان با نظارت در انتقال از مبدا به مقصد تداوم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ی مرکز مازندران، مدیر باغبانی جهاد کشاورزی مازندران گفت: با اقدامات حفاظتی صورت گرفته درحوزه کشاورزی ،محدودیت های کشت زعفران در ارتفاعات شرقی مازندران ،برداشته شد.

هادی ایزدی ، شناسایی آفات برای کشت محصولات جدید در استان را از جمله اقدامات حفاظتی در بخش کشاورزی برشمرد و افزود: در انتقال محصول از نقطه ای به نقطه دیگر برخی از بیماری ها می توانند به راحتی منتقل شوند که به همین منظور در انتقال پیاز زعفران این موضوع مورد توجه قرار گرفت.

وی با تاکید بر ضرورت نظارت در انتقال محصول از نقطه ای به نقطه دیگر افزود: نقل و انتقال پیاز زعفران نیز کماکان با نظارت کارشناسان بخش کشاورزی مبدا و مقصد انجام می شود.

ایزدی، شیوع آفت مگس مدیترانه ای را که خسارت آن به باغ های مرکبات استان هم رسید، حاصل انتقال نهال و محصولی از نقطه ای خارج از استان به مازندران دانست و درباره هرگونه انتقال محصول و کشت آن ها بدون هماهنگی هشدار داد.

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی مازندران، حمایت از کشت زعفران را از برنامه های جهاد کشاورزی استان برشمرد و خاطرنشان کرد: با رفع برخی محدودیت کشت زعفران در استان ،مشکل مهم کشت ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع محدودیت کشت طلای سرخ دربرخی مناطق مازندران

رفع محدودیت کشت طلای سرخ دربرخی مناطق مازندران