مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 11:562019-11-02سياسي

نهبندان اولویت اجرای برنامه های توانمندسازی روستایی قرار می گیرد


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: اجرای برنامه هایی برای جلوگیری از مهاجرت و تخریب اراضی حاشیه شهرها در دستور کار بوده که نهبندان اولویت اول در این امر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا ظهر شنبه در دومین جلسه کارگروه پیش بینی و پیشگیری از گسترش بافت های ناکارآمد ستاد استانی بازآفرینی شهری بیان کرد: خشکسالی چند ساله در استان و مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرها قصه پرغصه ای بوده که از چندی پیش شاهد هستیم.

وی خواستار توجه به پدیده مهاجرت به شهرها در حوزه پدافند غیر عامل شد و گفت: اگر برای ماندگاری روستاییان در روستاها چاره اندیشی شود کمتر شاهد پدیده حاشیه نشینی خواهیم بود که می طلبد مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام وحدانی نیا با اشاره به مصوبات جلسه گذشته بیان کرد: بر اساس یکی از مصوبات جلسه، دستگاه ها باید گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری از گسترش بافت های ناکارآمد اعلام می کردند که تا پایان آبان ماه هیچ مورد گزارشی دریافت نکرده ایم.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی اظهار کرد: راه اندازی کارگاه های کوچک روستایی از جمله اقدامات موثر در ماندگاری روستاییان بوده که باید مد نظر متولیان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهبندان اولویت اجرای برنامه های توانمندسازی روستایی قرار می گیرد

نهبندان اولویت اجرای برنامه های توانمندسازی روستایی قرار می گیرد