مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 09:342019-11-02سياسي

جنبش دانشجویی اقدامات خائنانه دشمنان را در نطفه خفه خواهد کرد


در بیانیه دانشجویان بسیجی به مناسبت 13 آبان عنوان شد: جنبش دانشجویی امروز هر گونه اقدام خائنانه دشمنان را در نطفه خفه خواهد کرد و بساط جاسوسانی که به اغیار اعتماد کرده و پیاده نظام جنگ اقتصادی آمریکا در داخل هستند را بر هم خواهد زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، طراحی جدید دیوارنگاره های لانه جاسوسی آمریکا صبح امروز با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسولان رونمایی شد.

در بخشی از این مراسم بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن 13 آبان توسط صادق محمدی فعال دانشجویی و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی قرائت شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم سیزدهم آبانماه یادآور تبعید غریبانه روح خداست که فریاد رسا و محکم خویش را در اوج تنهایی بر سر قبله ی مستکبرین عالم کشید تا آغازی باشد بر مسیر پر فراز و نشیب مجاهدت و مبارزه روح الله و فرزندانش در مسیر حق و خط بطلانی شود بر باور پوچ امکان همزیستی حق و باطل.

فریادهایی که امام در مسجد اعظم قم بر سر استکبار خارجی و نوکران داخلی اش کشید در 13 آبان 57 از حلقوم نوجوانان و دانش آموزانی بیرون آمد که خون رگ هایشان خیابان های تهران را گلگون کرد و سرانجام آن فریاد قوت بازوان دانشجویانی شد که در قلعه ی خیبر گشوده و فاتح جاسوس خانه ی آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش دانشجویی اقدامات خائنانه دشمنان را در نطفه خفه خواهد کرد

جنبش دانشجویی اقدامات خائنانه دشمنان را در نطفه خفه خواهد کرد