مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 09:132019-11-02سياسي

جایگاه عرفانی اصحاب سر اهل بیت(ع)


کرسی علمی ترویجی با عنوان «بررسی جایگاه عرفانی اصحاب سر اهل بیت(ع)» با همکاری دانشگاه ادیان و مذاهب و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شد.

- کرسی علمی ترویجی با عنوان بررسی جایگاه عرفانی اصحاب سر اهل بیت(ع) با همکاری دانشگاه ادیان و مذاهب و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کرسی علمی ترویجی با عنوان بررسی جایگاه عرفانی اصحاب سر اهل بیت(ع) چهارشنبه اول آبان ماه 1398 با همکاری دانشگاه ادیان و مذاهب و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در سالن امام موسی صدر دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد.

در این کرسی که با ارائه عیسی جعفری، نقد علمی حجت الاسلام والمسلمین رضا الهی منش و دبیر علمی حجت الاسلام گریوانی در دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد، ابتدا دبیر علمی جلسه حجت الاسلام گریوانی متذکر شد که گفت وگو درباره اصحاب سر اهل بیت(ع)، متفرع بر پذیرش این مسئله است که اسلام و مذهب تشیع، عرفان دارد و اهل بیت(ع)، متولی تبیین و تثبیت آن بودند و بر این اساس، یاران عرفانی داشتند که موضوعات معارفی و حقایق عرفانی را با آن ها در میان می گذاشتند.

وی سپس این پرسش را مبنا و بهانه گفت وگو و نیز ارائه عیسی جعفری قرار داد که: بر اساس چه دلایل و شواهدی می گوییم دین و اسلام و تشیع، دارای معارف بلند عرفانی است؟ اگر تشیع، عرفان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه عرفانی اصحاب سر اهل بیت(ع)

جایگاه عرفانی اصحاب سر اهل بیت(ع)