مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 08:432019-11-02سياسي

میراث طالقانی


«امروز که بخشی از جامعه ما اعتماد خود را از گفتمان اصلاحات از دست داده است، ارزیابی کارنامه و برنامه های آگاهی بخش زنده یاد اعظم طالقانی و یاران و همراهان ایشان در عرصه عمومی با نگاه «اصلاحات جامعه محور» می تواند امیدبخش باشد.

- امروز که بخشی از جامعه ما اعتماد خود را از گفتمان اصلاحات از دست داده است، ارزیابی کارنامه و برنامه های آگاهی بخش زنده یاد اعظم طالقانی و یاران و همراهان ایشان در عرصه عمومی با نگاه اصلاحات جامعه محور می تواند امیدبخش باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد توسلی در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: زنده یاد اعظم علایی طالقانی (1398 – 1322) فرزند برومند آیت الله سید محمود طالقانی روز هشتم آبان در پی عارضه مغزی دارفانی را، با بیش از پنجاه سال تلاش های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی وداع گفت و روز جمعه دهم آبان مراسم تشییع و خاکسپاری آن مرحومه با حضور گسترده اقشار مختلف جامعه برگزار و در قطعه مجاور قبر پدرشان در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

مرور کارنامه زندگی بانو اعظم طالقانی می تواند برای کنشگران اجتماعی امروز و فردای جامعه ما آموزنده باشد.

ایشان در خانواده طالقانی و در فضای سیاسی بعد از شهریور 1320 تربیت شده بود؛ در فضایی که پیشگامان روشنفکری دینی یعنی سید محمود طالقانی، مهندس مهدی بازرگان و دکتر یدالله سحابی تلاش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث طالقانی

میراث طالقانی