مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 06:432019-11-02سياسي

حضور پلیس در همه جا آرامش بخش است/ همه دستگاه ها درموضوع پدافند غیرعامل مسئول هستند


جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: همه دستگاه ها و نهادها حتی تمامی بخش های جامعه اسلامی در موضوع پدافند غیرعامل مسئولند و باید پاسخگو باشند؛ - اما نیروهای مسلح از شأن و جایگاه بالاتری در این زمینه برخوردار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محسن فتحی زاده در مراسم صبحگاه ستاد ناجا گفت: طی دو ماه عزاداری، همکاران ما در نیروی انتظامی در مصیبت اهل بیت (ع) مسئولیت های سنگینی به عهده داشتند که تأمین نظم و امنیت مردم در عزاداری ها و همچنین تأمین امنیت مساجد و تکایا در ایام محرم از این نوع مسئولیت ها بود.

وی ادامه داد: ماه شهریور همزمان با بازگشایی مدارس نیز از جمله ماه های پرکار و پرتلاش نیروی انتظامی بود که بحمداله در این ایام نیز مسئولیت های خود را به خوبی به انجام رسانید.

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی همچنین افزود: ماه صفر نیز از جمله ایامی بود که همکاران ما مسئولیت سنگین برگزاری مراسم اربعین را در سراسر کشور به عهده داشتند که بحمداله با انجام صحیح و به موقع، مأموریت ها به خوبی پایان یافت.

سردار فتحی زاده تصریح کرد: بحمداله با لطف الهی و عنایت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) مسئولیت ها و مأموریت های نیروی انتظامی به نحو مطلوب انجام شد که امیدواریم رضایت خداوند، رهبر عزیزمان امام خامنه ای و همچنین مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پلیس در همه جا آرامش بخش است/ همه دستگاه ها درموضوع پدافند غیرعامل مسئول هستند

حضور پلیس در همه جا آرامش بخش است/ همه دستگاه ها درموضوع پدافند غیرعامل مسئول هستند