مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 06:382019-11-02فرهنگي

نمایشگاه ششمین جشنواره بین المللی عکس خیام در نوشهر برگزار شد


نمایشگاه ششمین جشنواره بین المللی عکس خیام در گالری آنسو نوشهر با هدف گفت وگوی بصری میان عکاسان به نمایش گذاشته شد.

- ایسنا/مازندراننمایشگاه ششمین جشنواره بین المللی عکس خیام در گالری آنسو نوشهر با هدف گفت وگوی بصری میان عکاسان به نمایش گذاشته شد.

داود اکبرزاده مدیریت این نمایشگاه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه این جشنواره هر ساله توسط کلوپ عکس فوکوس برگزار می شود، اظهار کرد: کیفیت عکس ها توسط فدراسیون جهانی عکاسی 5 ستاره که بالاترین کیفیت جشنواره های عکاسی در جهان بوده تشخیص داده می شود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه 121 اثر برگزیده از میان 13 هزار و 409 عکس از 951 هنرمند عکاس شرکت کننده از 50 کشور جهان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

مدیریت نمایشگاه بین المللی عکس خیام با اشاره به اینکه جشنواره ها شکلی از تعامل هستند که در معصومانه ترین شکل و بی آرایه ترین زبان بین المللی یعنی هنر تجلی می یابند، گفت: این تصاویر خلاقانه و بدیع از سراسر دنیا در قاب جشنواره بین المللی خیام، شکنندگی زیستن در دنیا پر هیاهو امروزی را از یادمان می برد و در طبع و نمودهای لحظه ای عکاسی غرق می کند.

اکبرزاده خاطرنشان کرد: در سال 2018 بیش از 600 جشنواره زیر نظر فیاپ (فدراسیون بین المللی هنر عکاسی) و همچنین 500 جشنواره زیر نظر PSA فدراسیون عکاسی آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه ششمین جشنواره بین المللی عکس خیام در نوشهر برگزار شد

نمایشگاه ششمین جشنواره بین المللی عکس خیام در نوشهر برگزار شد