مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 17:562019-11-01ورزشي

پادشاهی، علم و طبل و سپاه می خواهد/ بضاعتمان نرسید گل بزنیم


سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پیرامون باخت این تیم در برابر ذوب آهن گفت: ما با این بضاعتی که داشتیم نتوانستیم با تغییر تاکتیک و بازیکن به گل برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد کریمیان، شامگاه جمعه پس از شکست 2 بر صفر تیمش در برابر تیم فوتبال ذوب آهن در آوردگاه فولادشهر، در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون این مسابقه اظهار داشت: به تیم ذوب آهن و آقای منصوریان به خاطر این پیروزی تبریک می گویم و برای این تیم در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

ما می دانستیم که کار سختی در برابر ذوب آهن داریم و ترکیب تیم را طوری چیدیم که در وهله نخست گل نخوریم و سپس روی ضدحملات به گل برسیم.

وی ادامه داد: فکر می کنم بد کار نکردیم تا اینکه پس از 30 دقیقه روی اشتباه یکی از بازیکنانمان پنالتی داده و گل خوردیم که این اتفاقات پیش می آید و اصلا به دنبال باز کردن این موضوع نیستیم ولی امیدوارم که بچه های ما در ادامه راه خود این را بدانند که باید توان بیشتری بگذارند و زمانی که تیم عقب می افتد باید شکل تیمی ما تغییر کند.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه بضاعت تیم ما در همین حد است، افزود: به قول غلامحسین پیروانی، پادشاهی علم و طبل و سپاه می خواهد و ما با این بضاعت و این بازیکنان جوانی که داشتیم این توانایی را نداشتیم که با تغییر تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاهی، علم و طبل و سپاه می خواهد/ بضاعتمان نرسید گل بزنیم

پادشاهی، علم و طبل و سپاه می خواهد/ بضاعتمان نرسید گل بزنیم