مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 17:032019-11-01اقتصادي

هفته نهم کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا برگزار شد


هفته نهم رقابت های کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا با شرکت 51 راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در هفته نهم رقابت های کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا بعدازظهر جمعه 51 راس اسب از نژادهای دوخون و تروبرد در 6 دور هزار متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان 118 میلیون و 825 هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب های اول تا سوم کورس های 6 گانه اهدا شد.

در دور اول اسب های تروبرد دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که بنیامین ملایی با اسب بن آلپای زودتر از خط پایان گذشت و کمال دلیجه عطا با اسب بنفیت و محمد خوجملی با اسب همای قوش به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب های دوخون دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر بود که کمال دلیجه عطا با اسب کابوی عنوان اول را به دست آورد و قربان محمد اودک با اسب کالیستا و عبدالحلیم قبادی با اسب شاه بلوط به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب های دوخون دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که کمال دلیجه عطا با اسب بیوتی کالکشن موفق به کسب مقام اول شد و محمدامین توماج با اسب رویال سیتی و پیمان قلرعطا با اسب شولک به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته نهم کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا برگزار شد

هفته نهم کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا برگزار شد