مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 13:362019-11-01سياسي

نماز جمعه شفت و گوراب زرمیخ


تقویت وحدت ملی ، رفع مشکلات جوانان و تداوم روحیه استکبار ستیزی مردم از مهمترین موضوعاتی بود که امامان جمعه شفت و گوراب زرمیخ در خطبه نماز جمعه این 2 شهر تبیین کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ امام جمعه شفت در خطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره به هجمه های دشمنان علیه ایران اسلامی گفت : وحدت و همدلی مردم و مسئولان و پیروی از ولایت فقیه عامل ناامید کردن دشمنان و تسریع دهنده روند پیشرفت ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی توجه به جوانان را ضروری دانست و افزود : مسئولان باید رفع مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی در پایان تسریع در اجرای طرح تعریض جاده ملاسرا و جاده شفت زنجان را از مسئولان خواستار شد.

پیش از خطبه های نمازجمعه شفت با قدردانی از زحمات 5 ساله سرهنگ قاسمی ، سرهنگ محمد جانی به عنوان فرمانده جدید سپاه شفت معرفی شد.

امام جمعه گوراب زرمیخ هم امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر امنیت را نعمتی بزرگ دانست و گفت : در حالیکه در کشورهای اطراف ما و حتی کشورهای غربی ناامنی وجود دارد آرامش و امنیت در ایران محسوس است.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با تحسین ایستادگی مردم ایران در برابر استکبار افزود : 40 سال است که به رغم تهدیدات نظامی ، اقتصادی و فرهنگی مردم در برابر استکبار زا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه شفت و گوراب زرمیخ

نماز جمعه شفت و گوراب زرمیخ