مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 11:462019-11-01اقتصادي

مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان «نیر» برطرف می شود


یکی از مهمترین مشکلات واحدهای در حال احداث شهرستان «نیر» تسهیلات بانکی بوده که با تعامل و رایزنی های انجام یافته در تلاش هستیم تا این مشکل برطرف شود.

- نیر - استاندار اردبیل گفت: یکی از مهمترین مشکلات واحدهای در حال احداث شهرستان نیر تسهیلات بانکی بوده که با تعامل و رایزنی های انجام یافته در تلاش هستیم تا این مشکل برطرف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر بهنام جو ظهر جمعه در بازدید از شهرک تخصصی آب شهرستان نیر عنوان کرد: یکی از مشکلات مهم واحدهای تولیدی در حال احداث شهرستان نیر تسهیلات بانکی بوده که با تعامل های انجام یافته در تلاش هستیم تا مشکلات مذکور برطرف شود.

به گفته وی آهنگ توسعه در شهرستان نیر مطلوب ارزیابی شده و در ماههای اخیر در احیای واحدهای راکد منطقه نیز گام های مهم و جدی برداشته شده است.

استاندار اردبیل به اقدامات انجام یافته در راستای راه اندازی شهرک تخصصی آب شهرستان نیر و ارتقای زیرساخت های موجود در این بخش اشاره کرد و افزود: با راه اندازی واحدهای تولید آب معدنی و بسته بندی مناسب آن می توان تولیدات انجام یافته در این بخش را به برندهای معتبری تبدیل کرد.

بهنام جو ادامه داد: با استقرار هر چه مناسب زیرساخت ها در شهرک تخصصی آب، انگیزه و اشتیاق بخش خصوصی نیز برای ورود به چنین بخش هایی بیش از گذشته افزایش پیدا خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان «نیر» برطرف می شود

مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان «نیر» برطرف می شود