مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 11:152019-11-01سياسي

سیزدهم آبان و تسخیر لانه ی جاسوسی امریکا


سیزدهم آبان و تسخیر لانه جاسوسی امریکا اتفاق بی نظیری بود که جهان را مبهوت کرد.

- ، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در خطبه های نماز جمعه کیش با اشاره به سیزدهم آبان و تسخیر لانه ی جاسوسی امریکا گفت: زمانی که شیطان بزرگ در اوج قدرت بود تعدادی از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام ، لانه ی جاسوسی را تسخیر کردند و این لانه ی فساد را از بین بردند.

امام جمعه کیش افزود: در تسخیر لانه ی جاسوسی ، مقدار زیادی ابزار و ادوات و اسناد جاسوسی کشف شد و مردم جهان فهمیدند که امریکا در همه ی کشورها به جاسوسی مشغول است.

وی با تبریک روز دانش آموز گفت: در سال پنجاه و هفت ، تعداد زیادی از دانش آموزان به دست ماموران پهلوی به شهادت رسیدند اما دانش آموزان از آرمانهای خود دست نکشیدند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با قدردانی از دانش آموزان بسیجی و دانش آموزان شهید دوران دفاع مقدس گفت: ترویج فرهنگ بسیجی ، موجب پیشرفت در همه ی زمینه ها می شود و ملت ایران با فرهنگ بسیجی ، راه امام و شهدا را ادامه خواهد داد.

امام جمعه کیش با گرامیداشت شهادت حضرت امام حسن عسگری علیه السلام و آغاز امامت حضرت ولی عصر گفت: امام عسکری برای دوران غیبت امام زمان ، مدل مدیریتی مهم و کارآمد ولایت فقیه را مطرح کردند که به دوام و بقای تشیع و دین اسلام بسیار کمک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزدهم آبان و تسخیر لانه ی جاسوسی امریکا

سیزدهم آبان و تسخیر لانه ی جاسوسی امریکا