مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 11:092019-11-01سياسي

«بغدادی» توسط همان ها که او را مأمور کرده بودند کشته شد


امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: ابوبکر البغدادی انسان های بسیار زیادی را کشت و به شهادت رساند و مناطق زیادی را به نابودی کشاند و در نهایت توسط همان ها که او را مأمور کرده بودند، - ایسنا/قزوینامام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: ابوبکر البغدادی انسان های بسیار زیادی را کشت و به شهادت رساند و مناطق زیادی را به نابودی کشاند و در نهایت توسط همان ها که او را مأمور کرده بودند، کشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین با تسلیت ایام شهادت امام عسکری (ع) اظهار کرد: امام حسن عسکری (ع) می فرمایند هیچ انسان عزتمندی حق را رها نکرد، الا اینکه ذلیل شد و هیچ آدم ضعیفی به خدمت حق در نیامد، الا اینکه عزت یافت.

وی با بیان اینکه در تاریخ نمونه های زیادی داریم که حق را رها کردند و به ذلت کشیده شدند، تصریح کرد: اولین رییس جمهور ایران را دیدیم که امام، دین و حق را رها کرد و کارش به ذلت کشیده شد و مجبور شد از کشور فرار کند.

نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری سرنوشت منافقین، خاطرنشان کرد: نسل منافقین در حال انقراض است و آن ها از عوامل آمریکا دستور می گیرند که چه کسانی را بکشند و یا دست به اقدامات خرابکارانه بزنند و درنهایت تاریخ مصرف هرکدامشان که به پایان برسد، توسط آمریکایی ها از میان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بغدادی» توسط همان ها که او را مأمور کرده بودند کشته شد

«بغدادی» توسط همان ها که او را مأمور کرده بودند کشته شد