مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 10:212019-11-01سياسي

خطر جانی برای مردمی که از روی پل شکسته اسالم تردد می کنند!


امام جمعه اسالم به وضعیت نامناسب پل شکسته اسالم بعد از گذشت چند هفته از وقوع حادثه سیل اشاره کرد و گفت: جان مردمی که از روی پل تردد می کنند به ویژه دانش آموزان، - خطر جانی برای مردمی که از روی پل شکسته اسالم تردد می کنند! ایسنا/گیلانامام جمعه اسالم به وضعیت نامناسب پل شکسته اسالم بعد از گذشت چند هفته از وقوع حادثه سیل اشاره کرد و گفت: جان مردمی که از روی پل تردد می کنند به ویژه دانش آموزان، در خطر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه این شهر، ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) به بیان فضائل و ویژگی های آن حضرت پرداخت و اظهار کرد: این امام همام نقش مهم و بی بدیلی در زمینه سازی دوران غیبت امام مهدی(عج) و تربیت جامعه اسلامی با رجوع به منابع فقهی و اطاعت و پیروی از فقهای واجد شرایط در دوران غیبت داشت.

وی با گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، حوادث تاریخی پیش آمده در این روز را حلقه های متصل یک زنجیر دانست و گفت: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، شهادت دانش آموزان انقلابی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا همگی در امتداد یکدیگر یعنی استقرار انقلاب اسلامی و قطع دست آمریکای جنایتکار از ایران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر جانی برای مردمی که از روی پل شکسته اسالم تردد می کنند!

خطر جانی برای مردمی که از روی پل شکسته اسالم تردد می کنند!