مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 10:002019-11-01بين الملل

هانی زاده: رسانه های عربستان به دنبال انحراف مطالبات مردمی در لبنان هستند


حسن هانی زاده کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در خصوص ناآرامی های لبنان و استقبال کشورهایی چون عربستان و آمریکا از استعفای سعد حریری گفت: - یک کارشناس مسائل غرب آسیا گفت:دست هایی پشت پرده به دنبال روی کار آمدن دولتی وابسته به عربستان و آمریکاست که در این مسیر رسانه های اماراتی و سعودی نیز در انحراف خواست مردم بی تاثیر نیستند.

حسن هانی زاده کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در خصوص ناآرامی های لبنان و استقبال کشورهایی چون عربستان و آمریکا از استعفای سعد حریری گفت: نخست وزیر لبنان یکی از مهره های وابسته به عربستان و آمریکاست و با توجه به اینکه در سال 2017 در زمانی که سعد حریری به عنوان نخست وزیر لبنان عازم ریاض شد به دستور بن سلمان دستگیر و برای مدتی بازداشت شد.

وی ادامه داد: لذا به دستور عربستان و شخص ولیعهد این کشور 6 میلیارد از دارایی های حریری در عربستان مصادره شد و این امر سبب فاصله بین نخست وزیر جوان لبنان از عربستان و گرایش به سمت جریان 8 مارس و حزب الله لبنان شد.

هانی زاده گفت: طی دو سال اخیر سعد حریری سعی کرد موضعی متعادل نسبت به حزب الله اتخاذ کند که البته ناخوشایندی عربستان و آمریکا را به دنبال داشت و همین امر سبب قطع کمک های مالی این دو کشور به لبنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هانی زاده: رسانه های عربستان به دنبال انحراف مطالبات مردمی در لبنان هستند

هانی زاده: رسانه های عربستان به دنبال انحراف مطالبات مردمی در لبنان هستند