مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 09:452019-11-01اقتصادي

کاهش 25 درصدی فروش گوشی های ال جی


آمارها حاکی است که فروش گوشی های هوشمند ال جی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی 25 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به آنکه بعد از گذشت هر فصل شرکت های مختلف از جمله غول های تکنولوژی آمار و گزارش های مربوط به میزان فروش خود را منتشر می کنند، حالا شرکت کره ای ال جی اعلام کرده است که میزان فروش آن در سه ماهه سوم 2019 میلادی با یک کاهش 25 درصدی مواجه شده است.

این گزارش ها همچنین نشان می دهد که بیشترین میزان فروش گوشی های ال جی در ماههای ژوییه و سپتامبر ثبت شده که سودآوری قابل توجهی را در 10 سال گذشته برای این شرکت کره ای به ارمغان آورده است.

با همه این تفاسیر، بخش موبایل ال جی با یک کاهش 24.

5 درصدی در میزان فروش سه ماهه سوم سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است که این به معنای زیان دهی زیادی به مبلغ 313 میلیارد وون کره جنوبی معادل 268 میلیون دلار است.

بر اساس گزارش وب سایت phonearena، این شرکت علت این افت میزان فروش را بحران و چالش های به وجود آمده در بازارهای جهانی موبایل عنوان کرده است.

البته به عقیده کارشناسان و تحلیلگران، برخی از فناوری های جدید همچون گوشی های هوشمند مجهز به شبکه نسل پنجم اینترنت 5G و صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر قادر خواهند بود به شرکت هایی همچون ال جی که در فروش گوشی های خود با مشکل مواجه شده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 25 درصدی فروش گوشی های ال جی

کاهش 25 درصدی فروش گوشی های ال جی