مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 09:232019-11-01سياسي

تقدیر از کتابداران مساجد در هفته کتاب/ اجرای پویش مردمی«نذر کتاب»


رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: پویش مردمی «نذر کتاب» در پنج بخش جمع آوری کتاب های فرسوده از مساجد و منازل انجام خواهد شد.

- رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: پویش مردمی نذر کتاب در پنج بخش جمع آوری کتاب های فرسوده از مساجد و منازل انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی، رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور درباره تاثیرگذاری برگزاری هفته کتاب بر ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی میان مردم گفت: اصل برگزاری هفته کتاب یک امر بسیار ارزشمندی بوده که به لطف خداوند بیست و هفت سال است که در جمهوری الاسلامی ایران در حال برگزاری است و این هفته ضمن ایجاد دغدغه برای اهالی فرهنگ به مردم یادآوری می کند که با کتاب انس بیشتری داشته باشند و در سبد فرهنگی خود بحث کتاب و مطالعه را قرار دهند.

ضرورت توجه به کتابخوانی کودکان و نوجوانان حجت الاسلام ارزانی با اشاره به استفاده از ایده های مردم در جهت فرهنگ سازی کتاب و کتاب خوانی در جامعه بیان کرد: ما باید از ایده های مردم در حوزه های مختلف شهری و روستایی که علاقه مند به کتاب هستند، استفاده کرده و آن ها را در فرهنگ سازی کتاب در جامعه دخیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از کتابداران مساجد در هفته کتاب/ اجرای پویش مردمی«نذر کتاب»

تقدیر از کتابداران مساجد در هفته کتاب/ اجرای پویش مردمی«نذر کتاب»