مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 09:192019-11-01سياسي

گذشت سه خانواده آذربایجانی از اجرای حکم قصاص


با حضور رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور سه خانواده آذربایجانی با گذشت از شاکی زندگی دوباره به آنها بخشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان زندان ها، اصغر جهانگیر در این جلسه با بیان اینکه کارهای فرهنگی خوبی در راستای اخذ رضایت در زندان ها صورت می گیرد، گفت: به برکت قرآن و اهل بیت علیهم السلام این خانواده ها حاضر شدند از خون عزیزانشان گذشت کنند.

وی تاکید کرد:این اتفاق مبارکی است که این عزیزان در زمینه خیر پیشقدم هستند وکسانی هستید که از خون فرزندانتان به خاطر رضایت خداوند متعال صرف نظر می کنید.

جهانگیر در ادامه آزادی این سه زندانی را از برکات حفظ قرآن در زندان عنوان کرد وافزود: امروز که در زندان تبریز شاهد مددجویانی هستیم که علاوه بر حفظ قرآن مجید، حافظ خطبه های نهج البلاغه هم هستند.

رییس سازمان زندان ها جلسه صلح و سازش امروز را مرهون اقدامات و تلاش های زندان و مجموعه قصایی استان عنوان کرد و گفت: رییس کل دادگستری استان و قاضی ناظر زندان و همچنین مجموعه مددکاری و اکیپ اخذ رضایت زندان مرکزی تبریز برای این امر تلاش کردند و قطعاٌ این گونه همکاری ها در کنار اقدامات ارزشمند خیرین می تواند سبب ساز توسعه فرهنگ صلح و دوستی در کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذشت سه خانواده آذربایجانی از اجرای حکم قصاص

گذشت سه خانواده آذربایجانی از اجرای حکم قصاص