مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 09:192019-11-01سياسي

تعامل با دنیا باید تنها در سایه حفظ عزت و منافع کشور انجام شود


امام جمعه اسالم با اشاره به صبحت های اخیر برخی مسئولان درباره تصویب FATF، تأکید کرد: تعامل با دنیا باید تنها در سایه حفظ عزت و منافع کشور انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش اسالم شهرستان تالش ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) به بیان فضائل و ویژگی های آن حضرت و نقش مهم و بی بدیل ایشان در زمینه سازی دوران غیبت امام مهدی(عج) و تربیت جامعه اسلامی به رجوع به منابع فقهی و اطاعت و پیروی از فقهای واجد شرایط در دوران غیبت پرداخت.

وی در ادامه با گرامیداشت یوم الله 13آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حوادث تاریخی پیش آمده در این روز را حلقه های متصل به یکدیگر یک زنجیر دانست و گفت: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، شهادت دانش آموزان انقلابی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا همگی در امتداد یکدیگر یعنی پیروزی انقلاب و قطع دست آمریکای جنایتکار بودند که اسناد خیانت و جاسوسی آن از همان محل سفارت آمریکا کشف و آشکار شد.

امام جمعه اسالم با بیان این نکته که آمریکا دجال و دروغگوی بزرگ جهان معاصر است، افزود: ادعای آمریکا در کشتن سرکرده داعش ابوبکر البغدادی یک شوی تبلیغاتی برای فریب و انحراف افکار عمومی جهان از تصاحب نفت شمال سوریه و سرپوش گذاشتن بر شکست های مفتضحانه آنها در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل با دنیا باید تنها در سایه حفظ عزت و منافع کشور انجام شود

تعامل با دنیا باید تنها در سایه حفظ عزت و منافع کشور انجام شود