مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 06:122019-11-01سياسي

رابطه زناشویی خود را بهبود دهید


یک مشاور خانواده و زوج درمانگر می گوید بهبود روابط زناشویی به توانایی در مهارتهای زندگی بستگی دارد و مدیریت واکنش ها و هیجانات در زندگی زناشویی موجب می شود روابط بهتر و عاقلانه تری با همسرمان داشته باشیم.

- ایسنا/بوشهریک مشاور خانواده و زوج درمانگر می گوید بهبود روابط زناشویی به توانایی در مهارتهای زندگی بستگی دارد و مدیریت واکنش ها و هیجانات در زندگی زناشویی موجب می شود روابط بهتر و عاقلانه تری با همسرمان داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر کیمیا زارعی، موسس کلینیک رایا در جلسه سوم طرح پیشگیری از طلاق در مورد مدیریت هیجانات گفت: هیجان چیست؟ و در چه مواقعی آن را بروز می دهیم؟ هیجان عنوانی ست که از آن به نام حس یاد می کنیم، واکنش هایی را در ما فعال می کند که بستگی به فرهنگ و آموزش دارد که ما این احساسات را به محیط منتقل می کنیم و نشانه هایی دارد؛ ضربان قلب، تند تند نفس کشیدن، بالا رفتن دمای بدن یا پایین آمدن آن، تب دار و خشک شدن بدن، و سرگیجه که از علائم فیزیولوژیک بدن هستند.

وی اظهار کرد: ما با احساسات نشان می دهیم می خواهیم با اطرافیان خود چه رابطه ای داشته باشیم، و با این نشانه ها راهی برای ابراز احساساتمان می یابیم.

این روانشناس تصریح کرد: مدیریت نکردن صحیح هیجاناتمان موجب شناخت ناکافی از رفتارهای همسرمان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابطه زناشویی خود را بهبود دهید

رابطه زناشویی خود را بهبود دهید