مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 17:522019-10-31اقتصادي

هدف گذاری آموزش 150 هزار زن درباره مصرف آب


مشاور وزیر نیرو در امور بانوان گفت: هدف گذاری آموزش 150 هزار زن درباره صرفه جویی و اصلاح مصرف آب در این وزارت خانه انجام شده است.

- ایسنا/لرستانمشاور وزیر نیرو در امور بانوان گفت: هدف گذاری آموزش 150 هزار زن درباره صرفه جویی و اصلاح مصرف آب در این وزارت خانه انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مولود شیوا در همایش استانی رد پای آب و طرح ملی آموزشی بانوی آب که با حضور معصومه ابتکار در خرم آباد برگزار شد، اظهارکرد: برنامه وزارت نیرو برای امور بانوان و با هدف اصلاح الگوی مصرف آب هدف گذاری آموزش 150 هزار زن با هدف مصرف بهینه آب است.

وی بانوان را مدیران آب و غذا و انرژی دانست و تصریح کرد: وزارت نیرو اعتقاد دارد باید از ظرفیت های خانواده برای اصلاح الگوی مصرف آب استفاده کند.

شیوا با اشاره به اینکه زنان نقطه اصلاح الگوی مصرف هستند و به طور ذاتی نگاه حساس تری به مسائل زیست محیطی دارند، اضافه کرد: هشتمین دوره طرح ملی آموزشی بانوی آب با مشارکت وزارت نیرو و معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده با هدف ترویج مصرف بهینه آب و جلوگیری از پرهیز آن به شکلی مطلوب و قابل توجه در لرستان برگزار شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری آموزش 150 هزار زن درباره مصرف آب

هدف گذاری آموزش 150 هزار زن درباره مصرف آب