مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 17:392019-10-31سياسي

2400 رقبه اردبیل در بخش کشاورزی فعال است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: 2400 رقبه استان اردبیل در بخش کشاورزی فعال است تا یشترین میزان رقبه های استان در این بخش قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی ستوده عصر پنجشنبه در همایش وقف شهرستان خلخال عنوان کرد: طبق آخرین آمار احصا شده دو هزار و 400 رقبه استان اردبیل در بخش کشاورزی فعال هستند.

به گفته وی بهره گیری از ظرفیت پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان به منظور افزایش کیفیت تولیدات کشاورزی و اشتغال افراد جویای کار و صرف آن در امور خیریه و نیت شده ضروری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر چهار و هزار و 200 رقبه در استان اردبیل فعال هستند، یادآور شد: پیش بینی می شود که تا پایان سال جاری 300 رقبه به میزان رقبات موجود در استان اردبیل افروده شود.

ستوده به ضرورت توجه به اهداف سال اقتصاد مقاومتی در تمامی بخش ها نیز تأکید کرد و افزود: از اولویت های مهمی که در وقف دنبال می شود، حرکت در مسیر اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق بخشی به وضعیت اقتصادی و تولید است.

به گفته وی تنها 70 رقبه استان اردبیل در حوزه آموزش و مدرسه هستند و لازم هست تا نیت فقرا به سمت نیازهای نوین و مورد نیاز جامعه سوق داده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2400 رقبه اردبیل در بخش کشاورزی فعال است

2400 رقبه اردبیل در بخش کشاورزی فعال است