مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 15:212019-10-31سياسي

برخورد سریع و قاطع دستگاه قضایی با فساد


جایگاه قضاوت جایگاه پیامبران و امامان است و نباید محل نفوذ صاحبان قدرت و ثروت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در جمع قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان در تبریز افزود: برخورد سریع و قاطع با تخلفات و فسادها، موجب تقویت دستگاه قضایی کشور و افزایش اعتماد مردم به نظام خواهد شد.

وی ادامه داد: قضات نباید بر اساس فضاسازی ها و جوسازی ها حکم کند بلکه باید قضاوت وی با دلایل محکم باشد تا حقی پایمال نشود و جای حق و باطل تغییر نکند.

رییس دستگاه قضا خاطرنشان کرد: کیفیت رسیدگی به پرونده ها از کمیت آنها مهمتر است چون میزان ارجاعات زیاد است و باید قضات، دقت لازم را در صدور حکم داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی کار در دستگاه قضایی را سخت دانست و گفت: فعالیت در قوه قضاییه ، مواجه شدن با حق الله و حق الناس است و باید تشخیص درست و حکم متناسب با جرم مورد توجه قرار گیرد.

وی رسیدگی به دغدغه مردم یک منطقه یا یک شهرستان را در باره یک پرونده خاص امیدآفرین دانست و بیان کرد: برخی تعاونی ها و موسسات مالی در سالهای اخیر به دلیل نظارت و پیگیری به مشکل تبدیل شده اند و باید حقوق مردم را در این شرایط تامین و احکام صادره را به نحو مطلوب رسانه ای کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد سریع و قاطع دستگاه قضایی با فساد

برخورد سریع و قاطع دستگاه قضایی با فساد