مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 14:302019-10-31سياسي

برگزاری همایش یاوران وقف


همایش یاوران وقف با حضور مدیر کل اوقاف استان مرکزی عرب فرماندار شازند و جمعی مسئولین استانی و شهرستانی در شهر آستانه علوی برگزار شد.

- حجت الاسلام واحدی مدیر کل اوقاف استان مرکزی در این همایش با اشاره به روز 27 صفر آغاز دهه وقف اظهار داشت: وقف یک نهاد مردمی بوده که پایه گذار آنها مردم هستند و یکی از بهترین راه ها برای ارائه خدمات ارزشمند به هم نوعان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، افزود: بر این اساس سازمان اوقاف و امور خیریه زمینه های وقفی را که وجود دارد در راستای گام دوم انقلاب به چرخه تولید آورده است.

در ادامه واحدی با اشاره به سهم وقف به صورت موشایی و جزیی که در روستا های مختلف و در سطح شهر ها وجود دارد گفت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری فرمودند ما حاظر هستیم به صورت افراز محلی سهم وقف را از دل زمین های موشایی جدا کنیم و ازین طریق کشاورزان و مالکین که با موضوع وقف درگیر هستند مشکلاشان حل شود.

در پایان این مراسم از خیرین ، یاوران وقف، واقفین خیر اندیش و 37 نفر از فعالین هیئت امنا، خادمین و 4 نفر از فعالین قرانی که دارای رتبه های کشوری بودند تقدیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش یاوران وقف

برگزاری همایش یاوران وقف