مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 12:582019-10-31سياسي

تصویب سند ارتقای سند وضعیت زنان و خانواده با محوریت توانمندسازی آنان


مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: یکی از مهم ترین و اصلی ترین موضوعات ارتقای سند وضعیت زنان و خانواده با محوریت توانمندسازی آنان است که بر اساس عدالت جنسیتی و رعایت و مشارکت اجتماعی، - ایسنا/لرستانمدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: یکی از مهم ترین و اصلی ترین موضوعات ارتقای سند وضعیت زنان و خانواده با محوریت توانمندسازی آنان است که بر اساس عدالت جنسیتی و رعایت و مشارکت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بانوان مدنظر قرار گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناهید پرویزپور در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: توانمندی زنان و عدالت جنسیتی در قانون برنامه ششم لحاظ شده و مواد 101 و 102، به بحث توانمندی زنان پرداخته شده است.

وی ادامه داد: حل مسائل بانوان موضوعی فرابخشی است و برنامه های متنوعی را در دستور کار قرار دادیم.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان عنوان کرد: یکی از مهم ترین و اصلی ترین موضوعات بحث ارتقای سند وضعیت زنان و خانواده با محوریت توانمندسازی آنان است که بر اساس عدالت جنسیتی و رعایت و مشارکت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بانوان مدنظر قرار گرفته می شود.

پرویز پور با اشاره به اینکه همه شهرستان های استان رصد و آمار تجزیه و مسائل و مشکلات و چالش های زنان در حوزه های مختلف شناسایی شد، عنوان کرد: راهکارهایی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب سند ارتقای سند وضعیت زنان و خانواده با محوریت توانمندسازی آنان

تصویب سند ارتقای سند وضعیت زنان و خانواده با محوریت توانمندسازی آنان