مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 12:172019-10-31سياسي

توانمندیهای بانوان آذربایجان غربی در عرصه های مختلف شناسایی شود


با انتخاب اعضای هیات رییسه مجمع مشورتی زنان استان ، این مجمع رسما کار خود را در آذربایجان غربی به عنوان سومین استان در کشور آغاز کرد.

- ایسنا/آذربایجان غربیبا انتخاب اعضای هیات رییسه مجمع مشورتی زنان استان ، این مجمع رسما کار خود را در آذربایجان غربی به عنوان سومین استان در کشور آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در جلسه انتخاب هیات رییسه پارلمان مشورتی زنان استان که امروز در استانداری برگزار شد، گفت: آذربایجان غربی به عنوان سومین استان در کشور است که مجلس مشورتی زنان در آن فعال و از امروز و با انتخاب اعضای هیات رییسه رسما کار خود را آغاز نمود.

وی افزود: بر اساس اساسنامه اهداف مختلف فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی برای این مجمع مشورتی تعیین شده که باید توانمندیهای استان در عرصه های مختلف در بین بانوان شناسایی و کمک کاری برای مسئولین اجرایی باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: بهترین راه تجلی مشارکت مردم در سرنوشت خود، حضور در صحنه های انتخابات است لذا باید زمینه های لازم برای حضور افراد توانمند و شایسته به عنوان کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی در انتخابات اسفند ماه امسال باید فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندیهای بانوان آذربایجان غربی در عرصه های مختلف شناسایی شود

توانمندیهای بانوان آذربایجان غربی در عرصه های مختلف شناسایی شود