مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 11:502019-10-31سياسي

بیانیه گام دوم انقلاب قوه محرکه نظام اسلامی است


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: بیانیه گام دوم به عنوان قوه محرکه نظام اسلامی است که در راس آن باید حوزه های علمیه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان آیت الله حبیب الله شعبانی بعد از ظهر امروز در جمع طلاب حوزه های علمیه همدان با تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار داشت:یکی از سفارشات رهبری معظم انقلاب اسلامی، انقلابی بودن حوزه و تربیت طلبه در تراز انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از حوزه علمیه قم اغاز شد و استمرا و بقاء آن نیز قطعا به این هست که طلاب و روحانیون در عرصه حضور داشته باشند، افزود: اینکه طلاب در عرصه سیاست دخالت کنند یک امر بدیهی است و قطعا هیچ طلبه ای که تفکرات او نشات گرفته از قرآن و حدیث هست نمی تواند نسبت به سیاست خنثی عمل کند و بی تفاوت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: متاسفانه ار صدر اسلام که علی ابن ابیطالب(ع) ظالمانه از ولایت حذف شد این تفکر در ذهن جامعه اسلامی شکل گرفت که یک دوگانگی بین سیاست و دین اتفاق افتاده است اما جریان غدیر به معنای حضور جدی دین در عرصه سیاست است .

وی با بیان اینکه امروز نظام اسلامی نیاز به حضور جدی روحانیت در عرصه دارد، گفت: امروز بعد از 40 سال بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبری معظم مطرح شده باید توسط طلاب جوان عملیاتی شود و به پیش رود چراکه بیانه گام دوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گام دوم انقلاب قوه محرکه نظام اسلامی است

بیانیه گام دوم انقلاب قوه محرکه نظام اسلامی است