مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 11:152019-10-31سياسي

انقلاب اسلامی دوران بسیار درس آموز و پرفراز و فرودی بوده است


دوران 40 ساله گذشته انقلاب اسلامی دوران بسیار درس آموز و پرفراز و فرودی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی بعداز ظهر پنج شنبه در جمع طلاب و فضلای حوزه علمیه همدان با تبریک ایم ماه ربیع الاول اظهار داشت: استان همدان به سبب حضور علما، بزرگان و برجستگان و مردمی شریف و مومن سرامد و مورد توجه است.

وی با بیان اینکه هسته اصلی جامعه روحانیت مبارز در سال 1351 شکل گرفت وبا گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله مهدوی کنی دبیر سابق جامعه روحانیت مبارزف افزود: این تشکیلات با حضور بزرگانی همچون شهید مفتح و شهید بهشتی بصورت خانگی شکل گرفت و به نقش مرحوم آیت الله انواری از علمای همدان در شکل گیری جامعه روحانیت اشاره کرد.

پورمحمدی گفت: دوران 40 ساله گذشته انقلاب اسلامی دوران بسیار درس آموز و پرفراز و فرودی بوده است و هر صفحه ای از تاریخ انقلاب را ورق بزنیم حوادث عجیب و قابل توجهی را می بینیم.

وی با بیان اینکه در حوزه دین مداری، اخلاق و اعتقاد به ارزش های الهی و امید به آینده معنوی جهان و رقم خوردن زندگی براساس معیارهای دینی در دوره ای که همه حرکت ها علیه معنویت است انقلاب اسلامی پدیده ای فوق العاده بوده است، گفت: انقلاب اسلامی با همه کاستی ها و ضعف های احتمالی و نواقصی که احتمالا بوده است در معادلات جهان بسیار اثرگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی دوران بسیار درس آموز و پرفراز و فرودی بوده است

انقلاب اسلامی دوران بسیار درس آموز و پرفراز و فرودی بوده است