مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 11:102019-10-31ورزشي

تعویق انتخابات هیئت فوتبال گیلان به درخواست تاج/ اعضای مجمع چه کسانی هستند؟


انتخابات هیئت فوتبال گیلان به درخواست رییس فدراسیون با تأخیری 24 ساعته برگزارشده و 38 تن از اعضای مجمع، رییس جدید مهم ترین هیئت ورزشی گیلان را برای چهار سال انتخاب می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ششمین دوره انتخابات هیئت فوتبال گیلان به درخواست رییس فدراسیون با تأخیری 24 ساعته مواجه شده و رأس ساعت 10 روز دوشنبه سیزدهم آبان ماه در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با حضور مهدی تاج برگزار می شود.

انتخابات سال 98 هیئت فوتبال گیلان برخلاف دوره های پیش، رقابتی تر خواهد بود، از میان 9 نامزد به نام های قربانعلی الماسخاله، امیر فرحسینی، اسماعیل شاد، فرهاد خراسانی، افشین ناظمی، فرزاد داداش زاده، علی اصغر مکرم رفتاری، پیام باقری دوست و محمود یوسفی، صلاحیت آقایان الماسخاله، شاد، ناظمی و فرحسینی برای ششمین دوره انتخابات هیئت فوتبال گیلان از سوی فدراسیون فوتبال تایید شد.

به نظر می رسد از مربع انتخاباتی سال 98، دوئل اصلی بین شاد و الماسخاله شکل بگیرد، دو کاندیدایی که تحرکات گسترده ای برای پیروزی در انتخابات داشته اند و نمی خواهند قافله را به رقیب واگذار کنند.

فرد پیروز در انتخابات هیئت فوتبال گیلان با رأی 38 تن از اعضای مجمع این هیئت مشخص می شود، اعضایی که ترکیب آن به شرح ذیل است: فرزاد صمدی مقدم رییس هیئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویق انتخابات هیئت فوتبال گیلان به درخواست تاج/ اعضای مجمع چه کسانی هستند؟

تعویق انتخابات هیئت فوتبال گیلان به درخواست تاج/ اعضای مجمع چه کسانی هستند؟