مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 11:002019-10-31سياسي

13 آبان، روز وحدت ملی مسلمانان در مقابل استکبار جهانی


در نشست اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان استان مرکزی ، هماهنگی لازم برای برگزاری راهپیمایی 13 آبان انجام شد.

- در نشست اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان و هماهنگی راهپیمایی حمایت از جمعه های بازگشت فلسطین مقرر شد راهپیمایی 13 ابان روز دوشنبه و راهپیمایی حمایت از جمعه های بازگشت فلسطین روز جمعه (17 آبان) بعد از نماز جمعه در 50 نقطه ی استان مرکزی برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در این نشست 13 آبان را روز وحدت ملی مسلمانان در مقابل استکبار جهانی دانست و گفت: این روز نه تنها روز دانش آموز است بلکه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که علاوه بر حضور دانش آموزان در این روز بایستی تمامی اقشار مختلف مردم حضور داشته باشند و همانطور که استکبار دشمنی خود را به ملت ایران نشان دادند ما نیز دشمنی و کینه خود را از استکبار جهانی اعلام کنیم.

اکرمی افزود: در روز ملی استکبار جهانی نیاز به یک تولید محتوا داریم که بمشخص شود دشمن اصلی ایران کجاست و تحریم ها و ظلمی که علیه مردم ایران انجام می شود تبیین شود و با بیانی رسا در روز 13 آبان به وحدت مردم تعمیق و عمق بیشتری ببخشد.

/ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی هم گفت: همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تجمع اقشار مختلف مردم در میدان سرداران اراک و راهپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان، روز وحدت ملی مسلمانان در مقابل استکبار جهانی

13 آبان، روز وحدت ملی مسلمانان در مقابل استکبار جهانی