مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 10:302019-10-31سياسي

برنامه ریزی راهپیمایی 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی


در نشست اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان استان یوم الله، هماهنگی لازم برای راهپیمایی13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزار شد.

- در نشست اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان و هماهنگی راهپیمایی حمایت از جمعه های بازگشت فلسطین مقرر شد راهپیمایی 13 ابان روز دوشنبه و راهپیمایی حمایت از جمعه های بازگشت فلسطین روز جمعه (17 آبان) بعد از نماز جمعه در 50 نقطه ی استان مرکزی برگزار شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این نشست گفت: همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تجمع اقشار مختلف مردم در میدان سرداران اراک و راهپیمایی به سمت مصلی بیت المقدس این شهر و همزمان در 50 نقطه استان مرکزی برگزار خواهد شد که نشان دهنده یک سال مقاومت ملت مسلمان ایران در مقابل تحریم های حداکثری و غیرمنصفانه آمریکایی هاست که پیروزی دیگری را برای ملت ایران رقم خواهد زد.

حجت الاسلام دانشی با توجه به برگزاری راهپیمایی حمایت از جمعه های بازگشت فلسطین هر جمعه در یکی از استانها افزود: این راهپیمایی در استان مرکزی در 17 آبان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی هم 13 آبان را روز وحدت ملی مسلمانان در مقابل استکبار جهانی دانست و گفت: این روز نه تنها روز دانش آموز است بلکه روز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی راهپیمایی 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

برنامه ریزی راهپیمایی 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی