مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 09:112019-10-31سياسي

تلاش بی وقفه برای خاتمه دادن به فساد اقتصادی


فساد و بی عدالتی در کشور با علمداری رهبر معظم انقلاب و سربازی امثال ما خاتمه خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در جمع خانواده های معظم شهدا، روحانیون و منتخبان استان افزود: جریانی که امروز مردم و دلسوزان انقلاب را رنج می دهد فساد و تبعیض و بی عدالتی است و بنا داریم با تفکر انقلابی به هر نحو ممکن جلوی فسادها را بگیریم.

وی ادامه داد:فساد و تبعیض در نظام اسلامی جایی ندارد گرچه ممکن است عده ای به بیت المال دست اندازی کنند اما هیچ فردی در دایره انقلاب فساد را قبول نمی کند.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی بیان کرد:جریان انقلابی با قوت راه خود را برای تحقق عدالت خواهی و حق طلبی ادامه خواهد داد و این به برکت خون شهداست.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: هیچ مشکلی لاینحلی در کشور وجود ندارد چرا که فضای امروز جامعه، فضای مقاومت و ایستادگی است و با اعتقاد به شعار ما می توانیم کشورمان را متحول و با دشمنان با تمام توان مقابله خواهیم کرد.

وی گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب بیان کرده اند آینده کشورمان روشن است و با کمک جوانان متعهد و انقلابی کوچک ترین وقفه ای در واحدهای تولیدی نخواهیم داشت و با تمام قدرت از صنعتگران و تولیدکنندگان حمایت خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش بی وقفه برای خاتمه دادن به فساد اقتصادی

تلاش بی وقفه برای خاتمه دادن به فساد اقتصادی