مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 08:252019-10-31بين الملل

هواوی نیمی از بازار چین را تصاحب کرد!


گزارش ها حاکیست که هواوی موفق شده است در سه ماهه سوم سال جاری میلادی تقریبا نیمی از بازار موبایل چین را به خود اختصاص دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نظر میرسد تحریم های دولت ترامپ، ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا علیه هواوی چندان هم به ضرر این شرکت چینی تمام نشد و موجب شد بسیاری از کاربران و مصرف کنندگان چینی به منظور مقابله به مثل با تحریم و محدودیت های خصمانه آمریکا، به جای خریداری محصولات شرکت های آمریکایی همچون اپل، به استفاده و خریداری از گوشی و گجت های هوشمند چینی همچون هواوی روی آوردند و همین موجب شد که این غول تکنولوژی بتواند در سه ماهه سوم 2019 میلادی 42 درصد از بازار چین را تصاحب کند و سهم خود را در این بازار بزرگ و مهم به نصف برساند.

بر اساس گزارش cnbc، هواوی در این بازه زمانی توانست 41.

5 میلیون دستگاه گوشی را در بازار چین به فروش برساند و بدین ترتیب سهم خود را به 42 درصد برساند.

بر اساس اطلاعات و آمارهای منتشر شده از سوی کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی کانالیز، میزان فروش و عرضه گوشی های هوشمند در سومین فصل از سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو سوم افزایش پیدا کرده است.

هواوی در حال حاضر دومین تولیدکننده بزرگ موبایل در جهان به شمار می رود که در جایگاه بعد از سامسونگ و قبل از اپل قرار دارد و علاوه بر تولید و عرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواوی نیمی از بازار چین را تصاحب کرد!

هواوی نیمی از بازار چین را تصاحب کرد!