مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 07:472019-10-31اقتصادي

آموزش فنی و حرفه ای بر اساس ظرفیت نقاط ساحلی و بندری موردتوجه است


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: پوشش آموزش فنی و حرفه ای بر اساس ظرفیت نقاط ساحلی و بندری موردتوجه قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اوسط هاشمی صبح پنج شنبه در سفر به استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه تاکنون در عرصه مهارت آموزی در حوزه صیادی اقدامی نشده است و با توجه به استقرار بزرگ ترین بندر صیادی کشور در دیر و وجود ظرفیت کشاورزی تولید خارج از فصل باید مرکز مهارت آموزی در این عرصه موردتوجه قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: بندر دیر دارای بزرگ ترین بندر صیادی کشور و ظرفیت بالایی در عرصه تولید محصول گوجه فرنگی و گردشگری دریایی است که باید بر اساس این ظرفیت ها، مهارت آموزی موردتوجه قرار بگیرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: مرکز آموزش فنی و حرفه ای کنگان از ظرفیت بالایی در عرصه مهارت آموزی برخوردار است که برای سایر شهرستان ها به ویژه شهرستان دیر باید بر اساس توانمندی های تولیدی و اشتغال زایی مرکز مهارت آموزی ایجاد شود.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: مهارت سرمایه های موجود در بندر دیر باید ارتقاء داده شود و بر اساس توانمندی این شهرستان لازم است مرکز فنی و حرفه ای موردنیاز مردم تأسیس شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش فنی و حرفه ای بر اساس ظرفیت نقاط ساحلی و بندری موردتوجه است

آموزش فنی و حرفه ای بر اساس ظرفیت نقاط ساحلی و بندری موردتوجه است