مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 05:382019-10-31اجتماعي

38 هزار زائر اربعین با ناوگان عمومی قزوین جابه جا شدند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از جابجایی تعداد 38 هزار و 796 نفر زائر اربعین حسینی(ع) با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای قزوین خبر داد.

- قزوین- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از جابجایی تعداد 38 هزار و 796 نفر زائر اربعین حسینی(ع) با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای قزوین خبر داد.

جواد حق لطفی در گفتگو با ، نصب بنرهای اطلاع رسانی حاوی توصیه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و راهنمای تردد زائران از مرزها درسفرهای بازگشت در پایانه مسافربری آزادگان قزوین، تشدید کنترل و نظارت شبانه رورزی و مستمر بر عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی کالا و مسافر و محولات خطرناک در محورهای مواصلاتی و همچنین مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین و مجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی، اعزام 12 دستگاه از ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین اداره کل به مرز مهران به منظورخدمت رسانی و آماده سازی زیر ساخت های پایانه مسافربری برکت، اعزام 42 نفر از راهداران و نمایندگان این اداره کل وتشکلهای صنفی مسافربری استان به مرزمهران به منظور ایجاد هماهنگی های لازم برای ساماندهی موج بازگشت زائرین اربعین حسینی(ع) اشاره کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همچنین عنوان کرد : آماده سازی همه راهدارخانه های شهرستان های تابعه اداره کل و تشدید گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

38 هزار زائر اربعین با ناوگان عمومی قزوین جابه جا شدند

38 هزار زائر اربعین با ناوگان عمومی قزوین جابه جا شدند