مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 05:352019-10-31اقتصادي

تشکیل سازمانهای بازاریابی و صادراتی در سیرجان


معاون اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: این وزارتخانه بسیار مشتاق است تا زمینه صادرات کالاهای تولیدی در استان کرمان را فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان غلامرضا انصاری در جشنواره گلیم و پسته استان کرمان با حضور سفرا و رایزن های اقتصادی کشورهای مختلف در سیرجان افزود:با وجود 4 دهه گذشته فشارها و تحریم ها دشمنان نظام اسلامی به این کشور ، اما غیرت ،پشتکار و مقاومت موجب شدبا افتخار به داشته ها و توان داخلی،امروز نیز سربلند و پرافتخار به قدرت و اقتدار خود ببالیم .

وی تصریح کرد: وزارت امور خارجه زمینه سازی می کندتا محصول پسته جهانی و همچنین گلیم شیرکی پیچ فاخر معرفی ودر بازارهای جهانی عرضه شود و امید است با تشکیل سازمان های بازاریابی و صادراتی در این منطقه صادرات از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان افزایش یابد.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه با اشاره به ظرفیت های صنعتی، معدنی و صنایع دستی شهرستان سیرجان افزود: در حوزه هنر و تولید در این شهر فعالیت زیادی شده که جای قدردانی دارد و امید است این کارها به سطح بین الملل بیش از گذشته راه یابند.

استاندار کرمان با اشاره به پیشینه تاریخی سیرجان افزود : این شهرستان دارای چهره های ملی و میهنی همچون دکتر باستانی پاریزی مورخ جهانی و خانم دکتر طاهره صفار زاده بانوی نمونه چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل سازمانهای بازاریابی و صادراتی در سیرجان

تشکیل سازمانهای بازاریابی و صادراتی در سیرجان