مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 21:552019-10-30سياسي

اسکان 50 هزار نفر در موکب شهدای منا امامزاده جمال الدین(ع)


بیش از 50 هزار نفر از خدمات اسکان در موکب شهدای منای آستان مقدس امامزاده جمال الدین علیه السلام بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با اشاره به فعالیت موکب آستان مقدس امامزاده شاه جمال علیه السلام به مناسبت اربعین حسینی در جوار این بقعه متبرکه اظهار کرد: این موکب با همکاری اداره کل حج و زیارت استان قم، از هجدهم مهر تا پایان ششمین روز آبان ماه در خدمت زائران حسینی از اقصی نقاط ایران و برخی از کشورهای خارجی بود.

وی افزود: اسکان شبانه و موقت، پذیرایی از زائران در وعده های غذایی مختلف و خدمات فرهنگی از جمله فعالیت های این موکب به شمار می روند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به آمار اسکان در موکب شهدای منا شاه جمال علیه السلام خاطرنشان کرد: 11 هزار و 3 نفر طی این مدت از خدمات اسکان شبانه در این موکب بهره مند شدند همچنین 39 هزار و 697 نفر نیز به صورت موقت اسکان یافتند.

وی ادامه داد: 52 هزار و 981 وعده صبحانه، ناهار و شام در موکب شاه جمال(ع) در بین زائران توزیع شد؛ همچنین 30 هزار و 666 میان وعده صبح، 32 هزار و 97 میان وعده ظهر و 57 هزار و 226 وعده چای و شربت در ایستگاه صلواتی موکب در اختیار زائران قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان 50 هزار نفر در موکب شهدای منا امامزاده جمال الدین(ع)

اسکان 50 هزار نفر در موکب شهدای منا امامزاده جمال الدین(ع)