موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 17:542019-10-30سياسي

باید معارف دین را در خدمت جامعه قرار دهیم


در کنار اقیانوس با عظمت قرآن کریم باید معارف دین را در خدمت جامعه قرار دهیم و این کار مقدمه ای برای ساخت تمدن توحیدی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام هادی نظیری امشب در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با قدردانی از برگزارکنندگان این جشنواره به ویژه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی میزان توجه به قرآن کریم افزایش یافته و باید برای هدف نهایی فهم و عمل به قرآن تلاش شود.

وی با بیان اینکه رونق حفظ قرآن و انس با آن جامعه را برای عمل به آموزه های این کتاب آسمانی نزدیک می کند، قرآن کریم را نور و تبیان خواند که با باطن انسان سخن می گوید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: برای نزدیکی به قرآن باید قدردان بود زیرا خداوند متعال ارادت کرده تا آن فرد را به وسیله کلام الهی هدایت کند.

وی ابراز امیدواری کرد انس و ارتباط با کلام وحی و سیره پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت افزایش یابد و اسبابی برای بهره گیری از معارف قرآن برای ساخت جامعه بشری باشد.

نظیری قرائت قرآن را بستری برای فهم و بکارگیری معارف قرآن برای ساخت جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: امروز سالروز هجرت پیامبر اکرم(ص) از مکه به مدینه است که آغاز حرکتی عمیق در تاریخ بشریت محسوب می شود تا مبانی اندیشه عمیق اسلام ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید معارف دین را در خدمت جامعه قرار دهیم

باید معارف دین را در خدمت جامعه قرار دهیم