مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 16:382019-10-30سياسي

رییس هیات پارلمانی ایران با رییس پارلمان قطر دیدار کرد


رییس هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در مجمع مجالس آسیایی با رییس پارلمان قطر دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران با ریاست سیده فاطمه ذوالقدر در حاشیه نشست شورای اجرایی اول مجمع مجالس آسیایی با رییس پارلمان قطر در شهر ریزه ترکیه دیدار کرد.

سیده فاطمه ذوالقدر در این دیدار با تاکید بر توسعه روابط و مناسبات فیمابین در حوزه های مختلف، گفت: روابط دوستانه دو کشور و توسعه آن امری مهم محسوب می شود از این رو می توان با تکیه بر این موضوع، سطح همکاری های دو کشور را افزایش داد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم ضمن تبریک به رییس مجلس قطر بدلیل پذیرش عضویت اصلی مجلس آن کشور در این مجمع پارلمانی، تصریح کرد: باید یادآور شد امروزه نقش دیپلماسی پارلمانی در چارچوب مجامع پارلمانی در تقویت هرچه بیشتر همکاری های دوجانبه و چند جانبه موضوع مهمی تلقی می شود که این مهم در روابط تهران - دوحه نیز موثر خواهد بود.

وی در این دیدار ضمن درخواست مشارکت بیشتر قطر در مجمع مجالس آسیایی، ادامه داد: مجلس ملی قطر نشان داده است که میزبان خوبی برای مجامع پارلمانی است و بر همین اساس پیشنهاد داد که قطر، میزبانی اجلاس های مجمع مجالس آسیایی را بر عهده بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات پارلمانی ایران با رییس پارلمان قطر دیدار کرد

رییس هیات پارلمانی ایران با رییس پارلمان قطر دیدار کرد