مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 15:392019-10-30حوادث

پاتک پلیس به عاملان سرقت طلا و زعفران در مشهد/ آشنایی که دزد از آب درآمد


فرمانده انتظامی استان از دستگیری 4 طراح و عامل اصلی سرقت یک کیلو طلا، 250 گرم زعفران و 600 هزار تومان وجه نقد در مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدکاظم تقوی در تشریح عملیات ضربتی پلیس مشهد که کمتر از 8 ساعت به طول انجامید، گفت: یکی از شهروندان با گزارش دستبرد به خانه مسکونی اش از سرقت یک کیلوگرم طلا به ارزش 500 میلیون تومان ، 250 گرم زعفران و 600 هزار تومان وجه نقد خبر داد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده به فرماندهی انتظامی مشهد صادر شد.

وی گفت: تیم های تجسس کلانتری شهید فیاض بخش در این ماموریت ضربتی وارد عمل شده و بررسی های اولیه آن ها با توجه به سرقت طلا، زعفران و وجوه نقد از داخل گاوصندوق بدون هیچ گونه تخریبی این فرضیه را قوت بخشید که طراح سرقت با محل و مال باخته آشنایی داشته است.

تقوی خاطرنشان کرد: تیم تجسس کلانتری شهید فیاض بخش در ادامه پیگیری پرونده به یکی از آشنایان مالباخته مظنون و تحقیقات خود را از این فرد آغاز کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: فرد مظنون که در تحقیقات اولیه پرونده دچار تناقض گویی شده بود راهی جز بیان حقیقت نمی دید و با معرفی سه نفر ازدوستانش  به عنوان همدست خود، به ارتکاب سرقت اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاتک پلیس به عاملان سرقت طلا و زعفران در مشهد/ آشنایی که دزد از آب درآمد

پاتک پلیس به عاملان سرقت طلا و زعفران در مشهد/ آشنایی که دزد از آب درآمد