مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 14:202019-10-30دانش

برگزاری جلسه هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی


جلسه 238 هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست محمدعلی کی نژاد  برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در ابتدا و در پیش از دستور این جلسه، دکتر محمدعلی کی نژاد در سخنانی با اشاره به فرآیند جذب متعهدان خدمت دانشگاه ها که جزو اعضای هیئت علمی محسوب نمی شوند، گفت: فرآیند بررسی صلاحیت علمی و عمومی متعهدان خدمت باید انجام شود؛ ضمن آنکه این مسئله باید شامل اعضای حق التدریس دانشگاه ها نیز باشد.

وی افزود: به منظور شفاف سازی سوابق اعضای هیئت علمی جذب شده، مناسب است گزارش فعالیت های علمی (رزومه) اعضای هیئت علمی در پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه ها برای اطلاع عموم مردم درج شود.

رییس هیئت عالی جذب ادامه داد: ضمنا هیئت مرکزی جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز مانند هیئت مرکزی جذب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظف است دو برابر افراد پذیرفته شده در هیئت اجرایی جذب، پرونده ها را بررسی کند.

دکتر کی نژاد با اشاره به فرآیند اجرایی عملکرد جذب در دانشگاه ها در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: باید سازوکار نظارت بر این فرآیند تعریف شود.

وی افزود:در این راستا گزارش فرآیند جذب اعضای هیئت علمی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توسط دبیر هیئت مرکزی جذب این وزارتخانه در جلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی

برگزاری جلسه هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی