مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 13:362019-10-30ورزشي

جایگاه ورزش قهرمانی زنجان ارتقا یافته است


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: با موفقیت هایی که در یک ماه اخیر به دست آمده، بی تردید جایگاه ورزش قهرمانی زنجان در کشور ارتقا یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خلیلی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم استقبال از ورزشکاران مدال آور رقابت های قهرمانی آسیا در رشته هایی چون رویینگ و دوچرخه سواری که در محل مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، با بیان اینکه در برهه کنونی شاهد افتخارآفرینی زیادی از سوی ورزشکاران استان در میادین مختلف آسیایی و جهانی هستیم، افزود: بی تردید همه این موفقیت ها در سایه تلاش مربیان و خود ورزشکاران به دست آمده و باعث شده است که جایگاه ورزش قهرمانی استان در چند ماه اخیر رشد قابل توجهی داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه مدال آوری محسن محمدسیفی در رقابت های ووشو قهرمانی جهان، افتخارآفرینی دوچرخه سواران زنجانی در رقابت های آسیا، به روی سکو رفتن ورزشکاران زنجانی در مسابقات رویینگ قهرمانی آسیا و .

همگی دال بر پیشرفت قابل توجه ورزش قهرمانی استان بوده است، ادامه داد: همه این موفقیت ها در حالی به دست آمده است که ورزش کشور با دغدغه های متعدد مالی مواجه است.

گفتنی است، بهمن نصیری و زینب نوروزی دو ورزشکار زنجانی اعزامی به رقابت های رویینگ قهرمانی آسیا بودند که به همراه هما خاتمی به عنوان مربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه ورزش قهرمانی زنجان ارتقا یافته است

جایگاه ورزش قهرمانی زنجان ارتقا یافته است