مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 12:382019-10-30سياسي

نصرت آباد به عنوان پیشانی سیستان و بلوچستان باید مورد توجه مسؤولان باشد


استاندار سیستان و بلوچستان با ابراز خرسندی از سفر در اولین روز ماه ربیع الاول به بخش نصرت آباد گفت: نصرت آباد پیشانی استان است و مسئولان استانی بایستی این منطقه را مورد توجه ویژه قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، احمد علی موهبتی ظهر امروز در جمع مردم شهر نصرت آباد در محل مسجد جامع این شهر اظهارداشت: بخش نصرت آباد از قابلیت ها و ظرفیت های بی بدیل بسیار از جمله؛ تنوع قومیتی، جاذبه های طبیعی، رنگین کمان معادن، نیروی انسانی مستعد و از همه مهمتر مزیت قرار داشتن بر سر راه اصلی و ورودی استان به عنوان بزرگترین فرصت و مزیت برخوردار است.

وی ادامه داد: اما متاسفانه از حدود 200 روستا با جمعیت متناسب و کافی تنها 36 روستا دارای شورای اسلامی هستند و همین عدم مشارکت مردم دلیلی برای عقب ماندن نصرت آباد کافی است.

استاندار خاطرنشان کرد: یکی از دلایل دیگر توسعه نیافتن این منطقه عدم ماندگاری و سرمایه گذاری خود مردم است و تا زمانی که مردم این دیار نخواهند هیچ تغییری در سرنوشت آنان ایجاد نخواهد شد.

رییس شورای آموزش و پرورش استان به بازماندگان از تحصیل اشاره و بر ترغیب خانواده ها و اهمیت مدرسه و کسب علم و دانش تاکید کرد و افزود: بزرگان قوم و صاحبان تریبون باید باور داشته باشند که تنها با ابزار دانش و آگاهی، توسعه میسر می شود و اگر بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصرت آباد به عنوان پیشانی سیستان و بلوچستان باید مورد توجه مسؤولان باشد

نصرت آباد به عنوان پیشانی سیستان و بلوچستان باید مورد توجه مسؤولان باشد