مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 12:352019-10-30سياسي

بیانیه معاونت بین الملل بسیج به مناسبت شهادت «وسام العلیاوی»


معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین اقدام تروریستی چند روز قبل در عراق را که منجر به شهادت مظلومانه «وسام العلیاوی» از فرماندهان عصائب اهل حق شد، - بیانیه معاونت بین الملل بسیج به مناسبت شهادت وسام العلیاوی معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین اقدام تروریستی چند روز قبل در عراق را که منجر به شهادت مظلومانه وسام العلیاوی از فرماندهان عصائب اهل حق شد، به شدت محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، معاونت بین الملل سازمان بسیج  مستضعفین به مناسبت شهادت وسام العلیاوی بیانیه ای را صادر کرده که در ذیل آمده است: وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا، بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

(سوره مبارکه آل عمران آیه 169) معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین اقدام تروریستی چند روز قبل در عراق را که منجر به شهادت مظلومانه وسام العلیاوی از فرماندهان گروه جهادی عصائب اهل حق شد، به عنوان اقدامی ضد انسانی، وحشیانه و تروریستی قویا محکوم می کند.

جنایت فجیع تروریست های قسی القلبی که به طور وحشیانه ای این فرمانده بسیجی و برادرش را در حالی که مجروح بودند، به شهادت رساندن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه معاونت بین الملل بسیج به مناسبت شهادت «وسام العلیاوی»

بیانیه معاونت بین الملل بسیج به مناسبت شهادت «وسام العلیاوی»