مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 12:162019-10-30حوادث

شناسایی 15 اقامتگاه غیر مجاز در اخلمد چناران


مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چناران گفت: تاکنون در روستای اخلمد شهرستان چناران 15 اقامتگاه غیر مجاز شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، محمد طاهریان مقدم با اشاره به اجرای طرح ساماندهی اقامتگاه های غیرمجاز در اخلمد، افزود: باوجودیکه برخی اقامتگاه ها ساماندهی شده اند، اما هنوز تعدادی از آن ها به صورت غیر مجاز فعال هستند.

او با بیان اینکه تلاش می‎شود به سمت احداث اقامتگاه بوم گردی، مهمان پذیر و خانه مسافر مجاز پیش برویم، تصریح کرد: با بررسی‎های صورت گرفته در روستای اخلمد 15 اقامتگاه غیرمجاز که به عنوان مهمان پذیر و یا خانه مسافر اطلاع رسانی کرده بودند و فعالیت داشتند، شناسایی شد و تاکنون با کمک بخشداری، فرمانداری، دستگاه قضا و نیروی انتظامی 10 اقامتگاه از این تعداد پلمب شده اند.

مدیرمیراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چناران ادامه داد: مقرر شد این تعداد اقامتگاهی که پلمب شده‎اند به صورت قانونی از میراث فرهنگی شهرستان چناران نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند.

او در خصوص برخی از اقامتگاه ها که در بستر و حریم رودخانه واقع شده اند، اظهار کرد: ساخت و ساز این اقامتگاه ها از قبل بوده و تا زمانی که حریم و بستر رودخانه برای ما مشخص نشود، نمی‎توانیم مجوز فعالیت اقامتگاه بوم گردی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 15 اقامتگاه غیر مجاز در اخلمد چناران

شناسایی 15 اقامتگاه غیر مجاز در اخلمد چناران