مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 11:102019-10-30اقتصادي

رشته های مهارتی در جنوب استان بوشهر متناسب با نیاز صنعت باشد


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقویت مهارت و کارآفرینی را یک ضرورت دانست و گفت: رشته های مهارتی در جنوب استان بوشهر متناسب با نیاز صنعت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اوسط هاشمی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای کنگان در شهر بنک اظهار داشت: روی آوردن به ثروت ملی به مرجعیت کارآفرینان و افزایش قدرت مهارت و کارآفرینی می تواند بستر را برای برون رفت از مشکلات و حل مشکل اشتغال تا حد زیادی فراهم کند.

وی بیان نمود: باید نگرش مردم و مسئولان به مقوله مهارت تغییر کند و وزن مهارت اجتماعی بالا رود که بهترین مکان برای تحقق این مهم مراکز آموزش فنی و حرفه ای است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ظرفیت های استان بوشهر بویژه شهرستان های صنعتی کنگان و عسلویه اظهار داشت: استان هایی مانند بوشهر و شهرستان های جنوبی آن در برخی مهارت ها در قامت ملی می توانند به عنوان یک برند ایفای نقش کنند.

هاشمی افزود: کنگان یکی از مراکز آموزشی مهم فنی و حرفه ای است که می تواند نقش مرجعیت در مهارت را عهده دار شود.

وی تاکید کرد: رشته های آموزشی در حوزه مهارت در این منطقه بایستی متناسب با نیاز صنعت در زمان حاضر و آینده همراه با دانش روز و استفاده از ظرفیت جوانان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته های مهارتی در جنوب استان بوشهر متناسب با نیاز صنعت باشد

رشته های مهارتی در جنوب استان بوشهر متناسب با نیاز صنعت باشد