مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 10:332019-10-30سياسي

دژپسند: بزودی همه مشکلات آذراب رفع خواهد شد


وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه بزودی همه مشکلات آذراب رفع خواهد شد، گفت: ما برای آذراب حتی مشکل تقاضا نیز نداریم زیرا قراردادهای خیلی خوبی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد امروز در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران، درباره مهلت چهار ماهه به ایران برای تصویب لوایح FATF،گفت: در بحث  FATF ما چندین بار درخواست تمدید کردیم که موافقت کردند، اما این بار به ما هشدار دادند که این آخرین مهلت است و دیگر قابل تمدید نیست.

وی با بیان اینکه زمان واقعی ما برای تعیین تکلیف این موضوع کمتر از چهار ماه است، افزود: یک ماه پیش از اجلاس اصلی، نشست مقدماتی تشکیل می شود که ما باید گزارشی از کار را قبل از اجلاس مقدماتی ارایه کنیم تا در آنجا بررسی شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: طبیعی است که اگر در مهلت تعیین شده این کار انجام نشود، به صورت خودکار وارد بلک لیست می شویم که برای خروج از بلک لیست باید برنامه اقدام بنویسیم که امکان دارد شرایط سخت تری در آن مطرح شود.

دژپسند افزود: ما در حال حاضر تلاش های خود را انجام داده، گزارش ها را ارایه و جلسات را برگزار می کنیم تا به گونه ای عمل شود که مشکلی رخ ندهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دژپسند: بزودی همه مشکلات آذراب رفع خواهد شد

دژپسند: بزودی همه مشکلات آذراب رفع خواهد شد